Profile

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Wakil Pengedar Berdaftar Di Bawah N.Z. New Image Sdn. Bhd. (Consultant)

Tel : 019-2555114 / 019-6403514 / 0123263514
Email : yati_qi@yahoo.com / afaqi_3@yahoo.com

Senarai Penyakit

Pelbagai maklumbalas positif daripada pengguna ALPHA LIPID LIFELINE yang dapat mengubati penyakit seperti:
BISUL
JERAWAT
EZEMA
PENYAKIT KULIT
KAYAP
ULSER
TB
KEKURANGAN OKSIGEN DALAM DARAH
KELETIHAN
WANITA LEPAS BERSALIN
WANITA MENGANDUNG
BUAH PINGGANG
FYBROID
KANSER
JANTUNG
GASTRIK
MASALAH PARU-PARU
THYROID
STROKE / LUMPUH
KETUMBUHAN
HEPATITIS B/C
SAKIT BELAKANG
KECING MANIS
DARAH TINGGI
MASALAH USUS
BUASIR
LEUKIMIA
JANGKITAN KUMAN
MASALAH HAID
KESUBURAN
LEMAH TENAGA BATIN
MENINGKATKAN DAYA INGATAN / IQ
AWET MUDA
ASMA
RESDUNG
ALLERGY
MIRGRAIN
GOUT
PARKINSON
DEMAM CAMPAK
STRESS / TEKANAN
SAKIT TUA
OSTEOPOROSIS

Testimoni Bertulis

DARAH TINGGI / ASTHMA / BUANG AIR BERDARAH / BERAT BADAN
En. Zahari Abd. Ghani - Bangi Selangor
Saya menghidap darah tinggi, asthma, buang air berdarah dan resdung. Bermacam kaedah dan ubat telah saya cuba tetapi masih lagi tidak mendapat menyelesaikan masalah kesihatan saya. Akhirnya jawapan kepada masalah kesihatan saya telah saya temui pada Alpha Lipid. Kini selepas 6 bulan menggunakan Alpha Lipid semua masalah kesihatan saya telah hilang dan pulih. Disamping itu masalah berat badan juga menurun dari 110kg turun 6kg selepas 2 minggu. Hari ini saya masih meneruskan pengambilan Alpha Lipid dan telah menjalani kehidupan yang jauh lebih sihat dari dulu.


KENCING MANIS / KUKUH BERNANAH
En. Mat Isa Ajis - Klang, Selangor.
Baru-baru ini saya telah mendapat jangkitan pada kesemua kuku jari tangan, ianya menjadi bernanah dan saya tidak boleh makan atau memegang barang kerana sangat sakit. Yang membimbangkan saya kerana ianya sukar baik kerana saya menghidapi kencing manis (Diabetis). Selepas menggunakan Alpha Lipid, jangkitan bernanah pada kuku saya semakin sembuh dan yang mengejutkan saya sebagai penyakit diabetis, gula dalam darah stabil seiring dengan jangkitan saya yang pulih dan atas arahan doktor pengambilan ubat hospital untuk kencing manis saya telah di kurangkan kepada 3 kali sehari ke 1 kali sehari. Sukar untuk saya gambarkan kesihatan yang saya miliki sekarang lebih baik dari dahulu hanya mereka yang pernah mengalami atau menghidapi sahaja yang akan mengetahui betapa pentingnya kesihatan dalam kehidupan dan begitu penting ianya dan tak ternilai dengan wang ringgit.


BISUL / KENCING MANIS
Pn. Noridah Ab Rahman - Muar, Johor.
Dari zaman remaja lagi saya seringkali menghadapi masalah darah kotor dan mengakibatkan saya menghidapi penyakit bisul. Bermacam-macam ubat telah saya cuba tetapi tidak berhasil. Selepas saya menggunakan Alpha Lipid hampir 1 tin(Sebulan) masalah bisul saya telah hilang dan sehingga hari ini Alhamdulillah masalah bisuk yang saya hadapi hilang sepenuhnya. Disamping saya minum Alpha Lipid saya juga gunakannya untuk menyaapu pada bisul yang tumbuh. Selain dari itu saya juga menhidap penyakit kencing manis. Sebelum guan Alpha Lipid bacaan gula dalam darah saya 22 mmol tetapi selepas pengambilan Alpha Lipid bacaan gula dalam darah saya menurun 6mmol.


RESDUNG / SAKIT PINGGANG / BELIKAT
Pn. Normah Ab Hamid - Sentul, Kula Lumpur.
Selama bertahun-tahun saya menghidap resdung yang kronik. Disamping itu saya juga sukar duduk atau berdiri lama kerana sakit pinggang. Belikat saya selalu bisa-bisa. Namun dengan bantuan Alpha Lipid saya dapat merasakan perubahan yang amat ketara dalam diris aya hinggakan masalah kesihatan yang saya hidapi sebelum ini telah hilang. Selepas 3 bulan menggunakan Alpha Lipid saya telah pulih dan bertambah lebih sihat dari dulu. Pada pendapat saya Kolostrum Alpha Lipid merupakan makanan kesihatan yang tiada tolok bandingannya. Paling semula jadi dan penuh berkhasiat. Pada mereka yang mempunyai masalah kesihatan jangan ragu-ragu untuk menggunakan Alpha Lipid kerana jawapan masalah kesihatan anda ada pasa Kolostrum Alpha Lipid, InsyAllah.

0 comments:

Post a Comment

 
Hakcikpta Terpelihara alphalipid-yati.blogspot.com © 2009 | Disediakan Oleh SII | Kembali Ke Atas