Profile

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Wakil Pengedar Berdaftar Di Bawah N.Z. New Image Sdn. Bhd. (Consultant)

Tel : 019-2555114 / 019-6403514 / 0123263514
Email : yati_qi@yahoo.com / afaqi_3@yahoo.com

Senarai Penyakit

Pelbagai maklumbalas positif daripada pengguna ALPHA LIPID LIFELINE yang dapat mengubati penyakit seperti:
BISUL
JERAWAT
EZEMA
PENYAKIT KULIT
KAYAP
ULSER
TB
KEKURANGAN OKSIGEN DALAM DARAH
KELETIHAN
WANITA LEPAS BERSALIN
WANITA MENGANDUNG
BUAH PINGGANG
FYBROID
KANSER
JANTUNG
GASTRIK
MASALAH PARU-PARU
THYROID
STROKE / LUMPUH
KETUMBUHAN
HEPATITIS B/C
SAKIT BELAKANG
KECING MANIS
DARAH TINGGI
MASALAH USUS
BUASIR
LEUKIMIA
JANGKITAN KUMAN
MASALAH HAID
KESUBURAN
LEMAH TENAGA BATIN
MENINGKATKAN DAYA INGATAN / IQ
AWET MUDA
ASMA
RESDUNG
ALLERGY
MIRGRAIN
GOUT
PARKINSON
DEMAM CAMPAK
STRESS / TEKANAN
SAKIT TUA
OSTEOPOROSIS

Ucapan takziah

Salam... Terlebih dahulu ucapan takziah saya ucapkan ke atas keluarga si mati (isteri yg sedg sarat mengandung anak ke dua dan juga anak yang berusia 4 tahun) di atas kematian kawan baik suami saya arwahyarham azman kerana di usia yang sangat muda baru 36tahun beliau menamatkan riwayat sendiri pada Jumaat yang lalu... Alfatihah semoga roh nya di tempatkan dikalangan org yang beriman dan beramal soleh ... Amin..


Difahamkan sekarang ini hampir 85 peratus rakyat di kuala lumpur terutamanya nampak sihat tetapi fikiran mereka sakit yang sangat2 kronik, sedarlah semua bahawa tuhan tidak akan mengubah nasib seseorang itu kecuali mereka sendiri mengubahnya, maka berubahlah segera, berkawan lah dengan mereka yang berlandaskan Al-Quran dan Sunnah.

Alhamdullillah semenjak saya memilih jalan hidup saya sendiri dan berhijrah dari kerja makan gaji (mengajar student diploma pharmacy) yang menjadi rutin setahun yang lalu, kehidupan saya sekeluarga berubah dengan drastiknya. Dulu saya tidak pernah terfikir melancong keluar negara, apatah lagi menaiki kapal terbang, sekarang kapal terbang dah menjadi kenderaan kedua saya. Dulu saya hanya mampu memiliki rumah teres jer... sekarang saya sudah mampu memiliki lebih dari 3 buah rumah... Semuanya kerana apa! kerana saya memilih untuk berubah.... Alpha Lipid memang betul2 mesin cap duit bak kata En Nik Hafiz. Nak tahu rahsianya? Hubungi saya segera(0196403514) kerana dalam masa setahun sahaja saya sudah mampu memiliki apa sahaja yang saya idamkan...jadi anda bagaimana!...siapa anda sekarang tidak penting.... siapa anda setahun dari sekarang, bergantung dengan apa keputusan anda buat hari ini!!!!! cepat sebelum kami jauh meninggalkan anda dibelakang.

0 comments:

Post a Comment

 
Hakcikpta Terpelihara alphalipid-yati.blogspot.com © 2009 | Disediakan Oleh SII | Kembali Ke Atas